לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

כיול מחשב כרית אוויר יונדאי טוסון

כיול מחשב אוויר יונדאי טוסון

ישנה תקלה במחשב כרית אוויר היונדאי טוסון שלכם? חשוב שתקראו את המאמר הבא אודות התקלה השכיחה במחשבי כריות אוויר בדגמי הטוסון וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות כיול המחשב, פעולה חשובה לשם שמירת בטיחות הנוסעים ותקינות מערכת כריות האוויר.

תפקידו של מחשב כרית האוויר

מודול בקרת כריות האוויר (ACM), משמש כ”מוח” מאחורי מערכת כריות האוויר ברכבי יונדאי טוסון. הוא מבצע ניטור של רשת החיישנים השונים ברכב (תאוצה, פגיעה, חגורות בטיחות) אשר שולחים אליו נתונים, המחשב מנתח את המידע שמתקבל ובמידה ומתרחשת התנגשות / תאונה כלשהי הוא בוחן את כל המידע שמתקבל ומחליט אם יש צורך להפעיל את כריות האוויר שנפתחות על מנת להגן על גופם של הנוסעים.

כיול המחשב

הכיול הוא תהליך טכני, אשר מתבצע ע”י טכנאי רכב המתמחים באלקטרוניקה של המחשב. כל חריגה עלולה להשפיע על ביצועי המערכת והטכנאים במסגרת הכיול מבצעים כוונון עדין במיוחד, הכולל התחשבות בתנוחות הישיבה של הנוסעים ואת השימוש בחגורת הבטיחות ברכב. זאת,  לשם דיוק מירבי של המחשב בזמן אמת.

לעבודת הכיול יש תפקיד מכריע בשיפור הדיוק של מערכת כריות האוויר ובכך שתתבצע הבחנה ברורה בין פגיעות קלות של הרכב לבין תאונות של ממש המצריכות הפעלה של כריות האוויר והתנפחותן באופן מיידי.

זיהוי תקלות במחשב כרית אוויר יונדאי טוסון

רצוי לבחון בטיפול השנתי את מחשב כרית האוויר במעבדת רכב מקצועית. במקרה של תקלה משמעותית נורית האזהרה בלוח המחוונים עשויה להידלק. אין זה אומר שמדובר בתקלה בכיול או במחשב כרית האוויר עצמו, אך זה יכול להיות אינדיקציה לכך שמצריכה אבחון מקצועי. נורית זו יכולה להידלק במקרים של סליל כרית אוויר פגום וחלקים לא תקינים שונים במערכת כרית האוויר.

ישנה תקלה במחשב כרית האוויר? טפלו בבעיה בזמן!

בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה במערכת כריות האוויר בכלל ובמחשב כרית האוויר בפרט חשוב לא להסס ולקחת את הרכב לבדיקה. אם נורית כריות האוויר של היונדאי טוסון שלכם נדלקה גשו אל מוסך שמתמחה במערכת כריות האוויר (רצוי מעבדת רכב מקצועית) לשם אבחון מדויק של התקלה ומתן טיפול מתאים.

מאמרים נוספים

סליל כרית אוויר
בדיקת סליל כרית אוויר

סליל כרית אוויר הוא רכיב חשוב במערכת הבטיחות של הרכב. רכיב זה אחראי על פתיחת …

קרא עוד
כיול מחשב אוויר יונדאי טוסון
כיול מחשב כרית אוויר יונדאי טוסון

ישנה תקלה במחשב כרית אוויר היונדאי טוסון שלכם? חשוב שתקראו את המאמר הבא אודות התקלה …

קרא עוד
כיול מחשב כרית אוויר
כיול מחשב כרית אוויר קיה ספורטאז’

מחשב כרית אוויר (ACM) בקיה ספורטאז’ נוטה להשתבש, במקרים כאלה יש צורך לבצע כיול מקצועי …

קרא עוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן