לקוחות יקרים, למרות המצב הביטחוני אנו פתוחים כרגיל עקב היותו עסק חיוני. בהצלחה לכוחותינו!

מחשב מנוע

קארטרוניק, מעבדה לרכב ממוחשב, מספקת שירות תיקון / החלפת מחשב ניהול מנוע (ECU/ECM) הכולל דיאגנוסטיקה מקיפה, אספקת מחשבי מנוע איכותיים במחיר משתלם במיוחד לכל סוגי הרכבים והדגמים, כולל התקנה מקצועית במעבדה ואחריות מקיפה ארוכת טווח. ברשותנו מאגר גדול של מחשבי מנוע שנבדקו בקפידה הזמינים להתקנה ואספקה מהירה במחירים שוברי שוק.

מחשב מנוע - תפקיד

מחשב מנוע (ECU) אשר מכונה גם בשמות מחשב ניהול מנוע / מחשב בקרת מנוע, תפקידו לנהל ולבקר את כל פעולות המנוע, להתריע בפני תקלות שונות, לשמור על איזון רמות זיהום אוויר תקינות ותורם לשיפוע ביצועי המנוע והרכב. המחשב מקבל את המידע מחיישנים שונים הנמצאים באזורים שונים ברכב ובהתאם למידע הוא מבצע פעולות והתאמות לתפקוד מקסימלי של המנוע ובמקרה של תקלה תידלק נורת אזהרה – בדוק המנוע ובאמצעות סורק תקלות ניתן יהיה לקבל מידע מפורט אודות מהות התקלה.

גורמים מרכזיים לתקלה במחשב המנוע

זה עלול להישמע קצת אירוני, אך במקרים רבים תקלות מחשב מנוע (ותקלות מחשב רכב בכלל) עלולות להיגרם עקב עבודה לקויה של המוסך המטפל. מדובר ברכיב מאוד רגיש ועבודה לא נכונה ברכב עלול לגרום לתקלה במחשב. גורם נפוץ נוסף קשור לקצר וקורוזיה במחשב שעלולים להיווצר עקב הצפת מים או התחממות יתר.

כיצד נדע האם ישנה תקלה במחשב המנוע?

ישנם מספר סימנים אשר עלולים להתריע על בעיה במחשב מנוע, כגון: נורת בדוק מנוע שנדלקת לצד נורת אזהרה נוספת, צריכת דלק גבוהה, רכב שאינו מניע או כבה באופן פתאומי, מנוע מזייף שמתקשה להאיץ והעברת הילוכים לא תקינה (עקב אי תקשורת / תקשורת לקויה בין מחשב המנוע למחשב הגיר).

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן