שיפוץ / החלפת מסרק הגה
דף הבית » שיפוץ מסרק הגה
שיפוץ מסרק במעבדת הרכב של קארטרוניק – השירות המקצועי והמשתלם ביותר עבור הרכב שלך. בכל מקרה של תקלה או חשד לתקלה במסרק (בין אם זה רעש נקישות, הגה קשה או כישלון בטסט) אתם מוזמנים להגיע אלינו לשם בדיקה יסודית ומתן שירות של שיפוץ / החלפת מסרק ההגה. השירות כולל פירוק של המסרק הישן והחלפתו במסרק איכותי, כולל אחריות מקיפה במחיר מעולה.
(לחצו על לוגו היצרן לצפיה בכל הדגמים)
שיפוץ מסרק הגה - באילו מקרים?
מסרק ההגה אשר ממוקם בחלקו החיצוני התחתון של רכב מועד לפגיעות ממכות באמפרים, נזקי בוץ, מים ועוד. נזקים אלה עלולים להוביל לשבירה או התעמקות של המסרק ולכשל במערכת ההיגוי.
סימפטומים לתקלה במסרק הגה
- הגה לא יציב בעת הנסיעה – הגה חופשי, או קשה מבדרך כלל
- הגה רועד
- רעשי נקישות מהמסרק בעת סיבוב ההגה מצד לצד (כפי שנהוג לעשות במבחן הטסט השנתי לרכב)
- צמיגי רכב שחוקים בצורה לא אחידה
- מחסור בנוזל הגה כח
- נזילה ממכלול מסרק ההגה
- ריח שרוף ממכלול מסרק ההגה
שיפוץ / החלפת מסרק הגה במעבדת הרכב קארטרוניק
החלפה של מסרק הגה הינה משימה מורכבת הדורשת פירוק של המסרק התקול והחלפתו במסרק תקין, כולל פירוק מנגנון הגה הכח, ריקון הנוזל שלו והרכבתו מחדש. לאחר מכן יש לבצע כיוון פרונט.
שאלות נפוצות
מחסור בנוזל הגה כוח, חשיפה לבוץ ורטיבות עקב המיקום של בתחתית הרכב ושחיקה של המסרק שעלולה להוביל לשבירה / התעקמות שן שבגלגל השיניים הם גורמים נפוצים שעלולים להוביל לבעיות בתפקוד המסרק.
היגוי קשה, תחושה כי ההגה חופשי מדי וקל לסיבוב, רעידות בהגה, רעש של נקישה בעת ביצוע פניה ושחיקה לא אחידה של הצמיגים יכולים לאותת לנו כי ייתכן וישנה בעיה במסרק ההגה.
הפעולה כרוכה בפירוק רכיבים מחלקו התחתון של הרכב על מנת להגיע אל אזור מוט ומסרק ההגה, לאחר מכן יש לבצע החלפה של המסרק הפגום במסרק החדש, לרוקן ולהחליף את נוזל מנגנון הגה הכוח ולהרכיב חזרה את המכלול. לאחר מכן יש לבצע כיוון פרונט ואיזון גלגלים.
המחיר משתנה בהתאם לסוג המסרק ודגם הרכב ויכול לנוע מ-700 ש”ח עד 2,500 ש”ח, כולל פירוק והרכבה. בקארטרוניק אנו מספקים שירות מקצועי, מהיר ובמחירים אטרקטיביים.